helvetesangest.blogg.se

Livet är perfekt... Om det inte vore för att jag lider av extrem ångest och panikångest som fullkomligt förstör mig... :'( Varför jag?? Whyyyyyyy????

2015-07-29

Publicerad 2015-07-29 17:09:32 i Allmänt,

Usch... fick en smärre ångestattack på jobbet idag. Jag har fått ett nytt symtom som oroar mig nått enormt. Jag har fått stickningar i hjärtat!!!! Det känns typ som om någon sticker mig med en nål om och om igen. Sitter inte i nå länge utan går snabbt över, men jag blir så sjukt rädd när det händer. Var såååå nära att ta en Sobril, men googlade istället. Stickningar i hjärtat/bröstet verkar va fler som har, och för det mesta är det inte relaterat till hjärtsjukdom. Men ändå... tänk om?? Är så rädd att jag har någon förträngning på nått kärl.
 
Till saken hör avv jag jobbar på en hjärtavdelning på sjukhuset. Jag har tillgång till ekg-apparater och annat om jag skulle vilja, men jag vågar inte. Vill inte heller besvära doktorerna med privata frågor, men jag tror jag ska försöka smyga in en fråga i morgon ändå. Kan ju alltid säga att det är en patient som har stickningar i hjärtat, och fråga om det är farligt... uscha, är så rädd.... ångest ca 6...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela