helvetesangest.blogg.se

Livet är perfekt... Om det inte vore för att jag lider av extrem ångest och panikångest som fullkomligt förstör mig... :'( Varför jag?? Whyyyyyyy????

2015-07-16

Publicerad 2015-07-16 19:02:46 i Allmänt,

Oj så längesen jag skrev... över 1 år sedan !!!! Om jag varit ångestfri så länge?? Näe knappast... men jag har egentligen inget svar på varför jag inte bloggat. Ska börja nu igen... är så sjukt less på helvetes-ångesten. Gick ju i KBT, men när vi flyttade så slutade jag. Har börjat på nytt jobb också, där jag trivs alldeles ypperligt, och passande nog är det på sjukhuset, så jag är "nära om det händer något". 
 
Sista veckorna har varit jobbiga. Hjärtinfarkt, andra fel på hjärtat, tarmcancer och lite annat susar runt i min hjärna (kropp?). Sonen fick feber häromdagen och då kom paniken... tänk om han har leukemi eller skelettcancer? Han hade inga andra symtom än ont i kroppen. 
 
Har en ständig malande oro i kroppen. I skrivandets stund känner jag mig extremt orolig och nervös... skriver mer i ett annat blogginlägg. Ville bara tala om att jag är tillbaka. Kram på er som läser här.

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2015-07-19 21:41:23

Hej, jag skrev ett svar på ditt inlägg på terapisnack nyss. Ruggugglan79 det är jag. Vill bara säga hej på din blogg också.

Svar: Hej, tack för ditt svar <3 Ska precis till och blogga nu. Svarar dig på Terapisnack sen. Stor kram
M C

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela