helvetesangest.blogg.se

Livet är perfekt... Om det inte vore för att jag lider av extrem ångest och panikångest som fullkomligt förstör mig... :'( Varför jag?? Whyyyyyyy????

Sobril igen då

Publicerad 2014-03-09 15:43:36 i Allmänt,

Tog först 5 mg... sen efter att jag varit ut på en kort promenad tog jag 5 mg till. Jag orkar inte. FAN !! Och inte är det bara magen som spökar. Nu känner jag mig trött i vänsterbenet igen. Blir så jävla rädd att det är en propp igen. Sist var det ju inte det. Jag for ju tack och lov in på akuten som gjorde på UL och tog blodprov och inget visade på en ny propp, men troligen kommer jag att bli lika orolig varje gång jag känner nått i det ben som en gång varit drabbat.
 
Jag har ju legat still i princip mer eller mindre i över 2 veckor. Det är INTE bra, och speciellt inte för mig som är fet. Det var därför jag tog en liten promenad. Hade inte ro i kroppen att gå någon längre sträcka, utan det blev bara ca 20 minuter.
 
Jag hatar att vara orolig JÄMT !! Jag hatar att vara rädd JÄMT !! Jag hatar att ha någest JÄMT !! Jag hatar att jag inte kan släppa tankarna på att jag kanske kommer dö snart, JÄMT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Helvetes jävla skit-ångest. 6 nu ungefär...

Kommentarer

Postat av: Bibbi

Publicerad 2014-03-12 08:15:50

Vill ge dig all styrka i världen finaste Maria...men jag mår själv uruselt. Och det konstiga är att det fortfarande blir tyst och hysch..hysch så fort man talar om att man mår dåligt psykiskt. Alla vänner och barnen drar sig undan...Jag förstår att de inte vet hur de ska bete sig...men det är ju just då som jag behöver dem som mest.
Jag är dömd till att ensam rida ut alla stormar och för tillfället fixar jag inte det. Jag tänker på dig och hoppas att du snart mår bättre igen. Stor kram från mig till dig.

Svar: Tack fina du <3 Ja det är skönt med någon som förstår. Inte många man kan prata om sånt här med. Finns här för dig jag med <3 KRAM
M C

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-13 13:19:31

Tack hjärtat !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela