helvetesangest.blogg.se

Livet är perfekt... Om det inte vore för att jag lider av extrem ångest och panikångest som fullkomligt förstör mig... :'( Varför jag?? Whyyyyyyy????

Känns lite bättre

Publicerad 2014-03-24 12:36:30 i Allmänt,

Fortfarande helt slutt och matt,men den värsta ångesten är borta. Nu ligger bara den "vanliga" malande oron, den som jag ALDRIG blir av med. Pulsen har sjunkit en del efter att ha varit på högvarv, och jag kännner att jag står ut nu de timmar jag måste jobba. Magvärken har flyttat ut mot sidan. Så nu är det inte magen...utan i midjan, på höger sida. Bajs också. Men det är ingen direkt värk, utan mer ett obehag.
 
Förut skulle jag säga att ångesten låg på 7-8...nu kanske 4...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela