helvetesangest.blogg.se

Livet är perfekt... Om det inte vore för att jag lider av extrem ångest och panikångest som fullkomligt förstör mig... :'( Varför jag?? Whyyyyyyy????

Ingen Sobril (tjohoo)

Publicerad 2014-03-26 17:00:22 i Allmänt,

Hejt sinnessjukt att man kan känna sig GLAD över en sån sak som borde vara naturlig. Men idag har jag klarat mig utan både panikattacker och Sobril. Det känns väldigt bra. Är inte helt ångestfri, men det är jag ju aldrig. Har ont i ryggen. På ett ställe jag brukar ha. På höger sida. Fan vad höger sida spökar nu, förut var det vänster. 
 
Jag kämpar verkligen med att försöka tänka logiskt. Jag är fet, jag är otränad, jag rör mig för lite. Inte konstigt om man får ont i ryggen då eller? Gick en promenad igår, och en liten idag. Inte mer än knappa 20 minuter, men det räckte för att jag skulle bli andfådd eftersom jag gick jättesnabbt. Ont i ryggen hela tiden, och även på framsidan av ena smalbenet (vänster) men så brukar jag få så det oroar mig inte.
 
Jag har ju en knöl utmed ryggraden långt ner på ryggen också. Den har jaft haft i flera år. Har visat upp den för läkaren som konstaterade lipom, dvs fettknöl, men jag kan inte låta bli att fundera på den ibaldn och tänka att det kanske är en tumör. Läkaren tittade och klämde ju bara. Inga prover togs... Hur kan han då vara så säker?
 
Jag ska strax iväg och skjutsa barnen. Brukar få ångest i bilen ibland, och ibaldn är det tvärtom. Att om jag är inne på nått ställe så MÅSTE jag ut i bilen för att kunna andas. konstigt det där. 
 
Ångest ca 3 idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela