helvetesangest.blogg.se

Livet är perfekt... Om det inte vore för att jag lider av extrem ångest och panikångest som fullkomligt förstör mig... :'( Varför jag?? Whyyyyyyy????

Äsch då :(

Publicerad 2014-03-25 12:48:32 i Allmänt,

Jag som hade sett fram emot KBT´n idag. Så kom det ett brev på posten igår, från terapeuten at hon var tvungen att ändra tid, till MITTEN PÅ APRIL !!! Herregud !!! Blir så jävla less. Sjukt irriterande att det ska gå så långt mellan gångerna. Känns som man är helt oviktig. Kvällen blev lugn igår, jag vart piggare.
 
Kändes helt okej när jag vaknade i morse, men nu börjar det liksom pirra i kroppen igen. Av oro förstås. 
 
Ska strax ut på en kort promenad. Jag gruvar mig, men ska tvinga mig ut. Är så rädd för att gå ut och gå. Tänk om jag ramlar ihop och dör.
 
Ångest ca 4 nu skulle jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela