helvetesangest.blogg.se

Livet är perfekt... Om det inte vore för att jag lider av extrem ångest och panikångest som fullkomligt förstör mig... :'( Varför jag?? Whyyyyyyy????

2014-03-16

Publicerad 2014-03-16 09:21:43 i Allmänt,

Mådde hyfsat igår. Inga Sobril. Tjohoo. Känns så bra när jag överlever en dag utan. Hade lite ont i magen igår, men nu på andra sidan. Hmmm... asjobbigt. Men det blev inga panikattacker så det var skönt. Däremot är yngsta dottern sjuk igen. Feber och förkyld. Måste fara in med henne till VC i morgon. Får ju panik även för barnen. Är så rädd att dom ska drabbas av något. Jag skulle aldrig klara av att mina barn blev alvarligt sjuka. Det värsta som skulle kunna hända. 
 
Klockan är 9.20, och än så länge har jag inte ont någonstans = ingen olidlig ångest. Oroar mig lite för dottern som sagt, men eftersom hon är förkyld så känns det "bättre". Feber utan andra symtom däremot är ju fruktansvärt. Då kommer massor av katastroftankar om vad för hemska sjukdomar det skulle kunna vara. 
 
Jag tar en dag i taget. Varje dag UTAN outhärdliga panikattacker är lycka för mig. Är oerhört rädd för att ta för mycket tabletter, och livrädd för att bli beroende. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela