helvetesangest.blogg.se

Livet är perfekt... Om det inte vore för att jag lider av extrem ångest och panikångest som fullkomligt förstör mig... :'( Varför jag?? Whyyyyyyy????

2014-03-14

Publicerad 2014-03-14 16:09:53 i Allmänt,

I bilen hem från jobbet tog jag 10 mg Sobril. Skit också, men jag orkar inte. Känner ett "obehag" igen i högra delen av magen, och jag är som ni vet övertygad om cancer. Fredagkväll...sambon kommer hem. Orkar inte ha världens ångest. Vill känna ett någorlunda lugn och kunna vara "normal" flickvän som pratar, ser en film UTAN att sitta och skaka av ångest och googla symtom på nätet.
 
Ataraxen har jag inte rört på jag vet inte när. Förra läkaren sa att jag kunde ta Sobril istället, och helt skippa Ataraxen eftersom jag inte tycker att den hjälper lika bra + att jag blir så himla trött dagen efter jag tagit tabletten. Fördelen med Ataraxen är ju att den börjar verka snabbare. Jag tog Sobrilen för 1,5 timme sen, och det är inte förrän nu jag känner att den börjar ge effekt.
 
Jag vill va frisk - jag vill va frisk - jag vill va frisk !!! Är det för mycket begärt ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela