helvetesangest.blogg.se

Livet är perfekt... Om det inte vore för att jag lider av extrem ångest och panikångest som fullkomligt förstör mig... :'( Varför jag?? Whyyyyyyy????

10 mg Sobril nu

Publicerad 2014-03-24 10:05:04 i Allmänt,

Tog precis 10 mg Sobril. FAN. Hemsk dag idag. jobbar och ser glad ut, men mår som ett helvete inombords. Orkar inte. Tänkte stå emot men asså jag pallar inte. Tar ju nån timma innan dom börjar verka... väntar och väntar...
 
Varför mår jag så dåligt då? Jo, för idag är jag helt slut. Känner att jag inte orkar någonting. La mig tidigt igår, har sovit 9 timmar, men är ändå helt slut. Så här kände jag ungefär dagen innan jag fick feber. Tänk om jag är sjuk i morgon igen? Fast jag gissar att det är cancern... feber är ju också ett symtom på cancer. Jag är inte förkyld nu eller så...
 
Åååå, låt Sobrilen verka... återkommer när den gjort det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela