helvetesangest.blogg.se

Livet är perfekt... Om det inte vore för att jag lider av extrem ångest och panikångest som fullkomligt förstör mig... :'( Varför jag?? Whyyyyyyy????

Hemma idag

Publicerad 2014-01-30 10:37:38 i Allmänt,

Bestämde mig att vara ledig idag. Fördelen med att vara egen företagare. Att själv bestämma sina arbetstider.
Det blev sammanlagt 3 x 25 mg Atarax igår. Ingen Sobril. Somnade på soffan när jag och sambon låg och sov en film, och har sovit konstant tills jag blev väckt av telefonen strax efter 9 i morse.
 
Ställde mig på vågen... har gått ner drygt 4 kg... jättebra, med tanke på min övervikt och att jag skulle behöva gå ner 30 kg, men vad fan jag har ju ätit!! Fastän jag inte har någon som helst aptit har jag tvingat i mig mat. Ändå går jag ner i vikt?? Tarmcancern såklart. Man rasar i vikt av cancer i tarmen. Då fick jag än en gång svart på vitt att det är den diagnosen jag har.
 
Jag VILL gå ner i vikt, men inte pga att jag är sjuk!! Blir så jävla livrädd. Och igår åt jag ovanligt mycket. Och inte nyttigt heller. 2 x kinamat. Stekt ris till lunch, och ris, sötsur sås och friterad kyckling på kvällen. Ändå minskar jag i vikt. Det ÄR inte normalt. I "vanliga fall" har jag skitsvårt att gå ner i vikt. Minsta lilla "fusk" ger mig ett plus på vågen, och fastän jag kämpat med Viktväktarna lyckas jag gå ner max 1 kg i veckan, och då är jag stenhård, inget fusk eller onyttigheter.
 
Nu har jag inte rört på mig överhuvudtaget. Och jag har ätit massa onyttigt. Och så går jag ner i vikt!!! FAAAAAAN !!!!!!!! Helvetesångest 7-8 ungefär.... F U C K !!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-30 15:32:44

Känner igen det där, jag rasar också i vikt utan anledning. Jag tränar inte, är bara hemma och rör mig knappt ur fläcken. Så jag inbillar mig också att det är något fel på mig, t.ex. cancer eller liknande. Jag vet att jag är hypokondriker, men ändå kan man inte släppa tanken att det är något fel på kroppen. Jag har hela tiden nya livshotande sjukdomar och söker mig ännu mer sjuk på internet.

Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela