helvetesangest.blogg.se

Livet är perfekt... Om det inte vore för att jag lider av extrem ångest och panikångest som fullkomligt förstör mig... :'( Varför jag?? Whyyyyyyy????

2014-01-29

Publicerad 2014-01-29 10:28:32 i Allmänt,

Tog en 5 mg Sobril igår också... så sammanlagt blev det 25 mg Atarax, och så den pyttelilla Sobrilen. Idag har jag tagit 25 mg Atarax... får se om jag fixar dagen utan nått mer. Ibland känns det bättre i magen, men jag känner ändå att något inte är som det ska. Fortfarande totalt aptitlös. Det skrämmer mig så sjukt mycket. Kollade tempen men har ingen feber. Känner mig ine fysiskt sjuk i övrigt, mer än lite efterdyningar av dunderförkylningen. Så nu lider jag av "otäck klumpkänsla i höger sida av magen" och kraftig ångest över detta. 
 
Morgnarna, förmiddag och dagarna är värst. På kvällarna känner jag mig lite, lite lugnare. Konstigt. Men det kanske är för att jag är nära till att få sova och glömma bort all ångest, och så har jag ett litet hopp om att dagen som kommer ska kännas bättre. Men så vaknar jag, och känner hur ångesten sköljer över mig. Jävla skitkänsla!
 
10 feb ska jag träffa en KBT-terapeut, och jag ringde i förrgår men kom bara till en telefonsvarare. Lämnade ett meddlande och ville att hon skulle ringa upp, men ingen har ringt :( Vill ha en tidigare tid, orkar inte vänta 2 veckor till... men så är det väl...en evig väntan...
 
Dagens mål är att få tillbaka hungerkänslan... och slippa ta nån mer medicin. Önska mig lycka till. Kommer toligen inte att lyckas ändå...
 
Ångest 7 ungefär...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela