helvetesangest.blogg.se

Livet är perfekt... Om det inte vore för att jag lider av extrem ångest och panikångest som fullkomligt förstör mig... :'( Varför jag?? Whyyyyyyy????

Inga tabletter !!

Publicerad 2014-02-01 19:56:57 i Allmänt,

Första dagen mer än en vecka som jag INTE behövt ta någon Sobril eller Atarax. Och klockan är snart 20, så jag gissar att jag kommer klara dagen. Har mått ganska okej. Mitt läkarebesök igår gjorde nog susen, fastän jag funderar väldigt mycket över vad leverproverna kommer visa. Ingen ohanterbar ångest idag i alla fall. 
 
Läkaren sa föresten igår att jag kan skippa Ataraxen, om jag tycker att Sobrilen funkar bättre. Han skrev ut en förpackning till (kors i taket) men det beror nog på att jag bara har 5 mg + att jag senaste fick utskrivet var i maj. Så ingen knarkarvarning här inte. 
 
Hade ingen matlust på hela förmiddagen, men åt ändå lite pannkaka med barnen. Sen blev jag riktigt sugen och åt rester från igår + ett gäng chokladbollar som barnen bakat. 
 
Imorgon fyller jag år. Önskar mig inget annat än att få vara frisk och mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela